A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Агрономічна сільська рада
.

Як діяти в разі отримання платіжки з невірними показниками за комунальні послуги

Дата: 10.02.2021 14:00
Кількість переглядів: 97

Як діяти в разі отримання платіжки з невірними показниками за комунальні послуги

Трапляється, що українцям приходять рахунки з фантастично великими сумами, але найчастіше це відбувається через відсутність лічильника, або ж через те, що людина не подавала вчасно правильні показники лічильників.

Куди звертатися, якщо прийшла велика платіжка

В першу чергу, звичайно, слід звернутися до постачальника, який нарахував вам такі суми (будь це електроенергія, природний газ чи вода). І спілкуватися безпосередньо з ним щодо питання уточнення вірних показників. Якщо постачальник все ж не йде на контакт, тоді доведеться звертатися до суду.

У тому випадку, якщо платіжки вам приходять, а фактично послуги так і не поставляються, тоді споживач має повне право викликати того, хто надає йому комунальні послуги, для перевірки якості цих послуг. За результатами перевірки якості надання комунальних послуг складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги. Виконавець комунальної послуги впродовж 5 робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або направляє споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк, претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.

Якщо ж той, хто надає комунальні послуги, так і не прибув для перевірки, акт підписують сусіди і направляють його виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом.

У тому випадку, якщо у вас вдома створено ОСББ, тоді спочатку слід звернутися саме до управителя ОСББ, а потім вже вирішувати питання з постачальниками послуг.

ДОВІДКА

  • АТ "Вінницяобленерго"

Адреса: вул.Магістратська, 2, м.Вінниця, 21050

Телефони:

  • 0 (800) 217-217 - колцентр; 
  • (0432) 65-95-95 - приймальня

факс (канцелярiя)  52-50-11

E-mail: kanc@voe.com.ua

Структурні одиниці ПАТ "Вінницяобленерго"

Вінницькі центральні ЕМ

Зона обслуговування — територія колишніх Замостянських, Літинських, Тиврівських електромереж.

21008, м.Вінниця, вул. Гніванське шосе, 2

 

Жмеринські ЕМ

Зона обслуговування — територія колишніх Барських, Шаргородських електромереж.

  • м .Жмеринка, вул.Асмолова,10 (23100), uujmer@voe.com.ua
  •  Директор - ЗАДОРОЖНИЙ Анатолій Аврамович
  •   Прийом громадян з особистих питань:
  •   Жмеринка - вівторок - з 10.00 до 12.00 год.
  •   Бар - п'ятниця - з 10.00 до 12.00 год. 

 

  • ТОВ "Енера Вінниця"

Адреса: вул.Пирогова, 131, м.Вінниця, 21037,

Телефон: 65-70-70 ,

Факс: 65-70-70, 32-97-77

Структурні підрозділи

 

  • КП "Вінницяоблводоканал"

Адреса: вул.Київська 173, м.Вінниця, 21022

Телефони:

  • 67-03-12 - приймальня,
  • 69-69-06 - колцентр
  • 53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба

E-mail:office@vinvk.com.ua

  • Барське КВУВКГ "БАРВОДОКАНАЛ", вул.Григоровичів Барських, 6А, телефон: 23138
  •  КП ВКГ «Жмеринське підприємство водоканал», вул.Мельнична, 3, телефон: 067-430-03-38
  • Тиврівський комбінат комунальних підприємств,  вул.Жовтнева, 6

 

  • КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»

Адреса: вул.600-річчя, 13, м.Вінниця, 21100

Телефони:

  • (0432) 55-16-55 – приймальня,
  • (0432) 43-34-95 – диспетчер,
  • (0432) 65-15-65 – група по роботі з населенням

Факс: 55-16-55 , 43-34-95 , 43-16-07

E-mail:office@vmte.vn.ua

 

  • КП "Вінницяоблтеплоенерго"

Адреса: вул. Вишнева, 24, м. Вінниця, 21037

Телефон: 68-06-30 ,

Факс: 68-06-30 , 57-16-04 , 50-91-44

 

  • ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"

Адреса: вул. Хмельницьке шосе, 23, м. Вінниця, 21036

Телефон: (0432) 60-53-04

Факс: 60-53-04

Відділення:

  • м.Бар, вул. Соборна, 17 тел.(0432) 605-304
  • м.Жмеринка, вул.Соборна, 3 тел.(0432) 605-304
  • смт.Тиврів, вул.Забужжя, 6 тел.(0432) 605-304

 

Також детальну інформацію щодо отримання безоплатної правової допомоги можна дізнатися, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). За згаданою «гарячою лінією» можна отримати консультацію з правових питань, дізнатися інформацію щодо актуальних адрес центрів та з’ясувати інші питання функціонування системи надання безоплатної правової допомоги.

Вінницький місцевий центр з надання безоплатної 
вторинної правової допомоги
21021, Україна, м. Вінниця, вул. Порика, 29
Телефон / факс:
 (0432) 56-01-80; 38 (098) 00 26 774, 38 (098) 67 87 593;

Email: vinnytsya1.vinnytsya@legalaid.vn.ua

Барське бюро правової допомоги 
м. Бар
вул. Героїв Майдану, 6
E-mail: 
barske@legalaid.vn.ua
Тел.: (04341) 2-15-55

Вінницьке бюро правової допомоги
м. Вінниця
вул. Хмельницьке шосе, 17
E-mail: 
vinnytske@legalaid.vn.ua
Тел.: (0432) 66-14-72
З 01.02.2021 по 14.02.2021 бюро працює дистанційно

 

Жмеринське бюро правової допомоги
м. Жмеринка
вул. Валерія Брезденюка, 19
E-mail: 
zhmerynske@legalaid.vn.ua
Тел.: (04332) 2-28-08

Тиврівське бюро правової допомоги
смт Тиврів
вул. Шевченка, 5
E-mail: 
tyvrivske@legalaid.vn.ua
Тел.: (04355) 2-15-77



« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь