Як діяти в разі отримання платіжки з невірними показниками за комунальні послуги
Як діяти в разі отримання платіжки з невірними показниками за комунальні послуги
Трапляється, що українцям приходять рахунки з фантастично великими сумами, але найчастіше це відбувається через відсутність лічильника, або ж через те, що людина не подавала вчасно правильні показники лічильників.
Куди звертатися, якщо прийшла велика платіжка
В першу чергу, звичайно, слід звернутися до постачальника, який нарахував вам такі суми (будь це електроенергія, природний газ чи вода). І спілкуватися безпосередньо з ним щодо питання уточнення вірних показників. Якщо постачальник все ж не йде на контакт, тоді доведеться звертатися до суду.
У тому випадку, якщо платіжки вам приходять, а фактично послуги так і не поставляються, тоді споживач має повне право викликати того, хто надає йому комунальні послуги, для перевірки якості цих послуг. За результатами перевірки якості надання комунальних послуг складається акт-претензія, який підписується споживачем та виконавцем комунальної послуги. Виконавець комунальної послуги впродовж 5 робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, або направляє споживачу обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання виконавцем відповіді в установлений строк, претензії споживача вважаються визнаними таким виконавцем.
Якщо ж той, хто надає комунальні послуги, так і не прибув для перевірки, акт підписують сусіди і направляють його виконавцю комунальної послуги рекомендованим листом.
У тому випадку, якщо у вас вдома створено ОСББ, тоді спочатку слід звернутися саме до управителя ОСББ, а потім вже вирішувати питання з постачальниками послуг.
ДОВІДКА
- АТ "Вінницяобленерго"
Адреса: вул.Магістратська, 2, м.Вінниця, 21050
Телефони:
- 0 (800) 217-217 - колцентр;
- (0432) 65-95-95 - приймальня
факс (канцелярiя) 52-50-11
E-mail: kanc@voe.com.ua
Структурні одиниці ПАТ "Вінницяобленерго"
Зона обслуговування — територія колишніх Замостянських, Літинських, Тиврівських електромереж.
21008, м.Вінниця, вул. Гніванське шосе, 2
Жмеринські ЕМ
Зона обслуговування — територія колишніх Барських, Шаргородських електромереж.
- м .Жмеринка, вул.Асмолова,10 (23100), uujmer@voe.com.ua
- Директор - ЗАДОРОЖНИЙ Анатолій Аврамович
- Прийом громадян з особистих питань:
- Жмеринка - вівторок - з 10.00 до 12.00 год.
- Бар - п'ятниця - з 10.00 до 12.00 год.
- ТОВ "Енера Вінниця"
Адреса: вул.Пирогова, 131, м.Вінниця, 21037,
Телефон: 65-70-70 ,
Факс: 65-70-70, 32-97-77
Структурні підрозділи
- Барський район, с. Балки, вул. Заводська, 4-1, 050-036-11-59, o.kovrizhnykh@vin.enera.ua
- м.Жмеринка, вул. Асмолова, 10а, 050 036 15 40, n.kozak@vin.enera.ua
- смт.Тиврів,вул.Грушевського,6А, 050 037 57 11, m.ohorodnik@vin.enera.ua
- КП "Вінницяоблводоканал"
Адреса: вул.Київська 173, м.Вінниця, 21022
Телефони:
- 67-03-12 - приймальня,
- 69-69-06 - колцентр
- 53-72-18 - аварійно-диспетчерська служба
E-mail:office@vinvk.com.ua
- Барське КВУВКГ "БАРВОДОКАНАЛ", вул.Григоровичів Барських, 6А, телефон: 23138
- КП ВКГ «Жмеринське підприємство водоканал», вул.Мельнична, 3, телефон: 067-430-03-38
- Тиврівський комбінат комунальних підприємств, вул.Жовтнева, 6
- КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго»
Адреса: вул.600-річчя, 13, м.Вінниця, 21100
Телефони:
- (0432) 55-16-55 – приймальня,
- (0432) 43-34-95 – диспетчер,
- (0432) 65-15-65 – група по роботі з населенням
Факс: 55-16-55 , 43-34-95 , 43-16-07
E-mail:office@vmte.vn.ua
- КП "Вінницяоблтеплоенерго"
Адреса: вул. Вишнева, 24, м. Вінниця, 21037
Телефон: 68-06-30 ,
Факс: 68-06-30 , 57-16-04 , 50-91-44
- ТОВ "ВІННИЦЯГАЗ ЗБУТ"
Адреса: вул. Хмельницьке шосе, 23, м. Вінниця, 21036
Телефон: (0432) 60-53-04
Факс: 60-53-04
Відділення:
- м.Бар, вул. Соборна, 17 тел.(0432) 605-304
- м.Жмеринка, вул.Соборна, 3 тел.(0432) 605-304
- смт.Тиврів, вул.Забужжя, 6 тел.(0432) 605-304
Також детальну інформацію щодо отримання безоплатної правової допомоги можна дізнатися, зателефонувавши за номером «гарячої лінії» системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів). За згаданою «гарячою лінією» можна отримати консультацію з правових питань, дізнатися інформацію щодо актуальних адрес центрів та з’ясувати інші питання функціонування системи надання безоплатної правової допомоги.
Вінницький місцевий центр з надання безоплатної
вторинної правової допомоги
21021, Україна, м. Вінниця, вул. Порика, 29
Телефон / факс: (0432) 56-01-80; 38 (098) 00 26 774, 38 (098) 67 87 593;
Email: vinnytsya1.vinnytsya@legalaid.vn.ua
Барське бюро правової допомоги
м. Бар
вул. Героїв Майдану, 6
E-mail: barske@legalaid.vn.ua
Тел.: (04341) 2-15-55
Вінницьке бюро правової допомоги
м. Вінниця
вул. Хмельницьке шосе, 17
E-mail: vinnytske@legalaid.vn.ua
Тел.: (0432) 66-14-72
З 01.02.2021 по 14.02.2021 бюро працює дистанційно
Жмеринське бюро правової допомоги
м. Жмеринка
вул. Валерія Брезденюка, 19
E-mail: zhmerynske@legalaid.vn.ua
Тел.: (04332) 2-28-08
Тиврівське бюро правової допомоги
смт Тиврів
вул. Шевченка, 5
E-mail: tyvrivske@legalaid.vn.ua
Тел.: (04355) 2-15-77